O nás

1. Jak to že je poštovné ZDARMA?

U drahého sortimentu není problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby to zákazník nepoznal. My ale většinu našich položek nabízíme do tisícikoruny. Jak je to tedy možné? 

Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby. 

Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.

Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu eshopu Spokojenýmazlík, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.

Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie. Zákazník kromě delší dodací lhůty (15-25 dní) však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí. 

2. Jak je to s reklamací?

Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.

Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Stačí aby nás zákazník kontaktoval telefonicky nebo e-mailem. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

3. Jak může zákazník za zboží platit?

Jak již z principu fungování e-shopu Spokojenýmazlík vyplývá, objednávku je možné platit převodem na účet, platební kartou, či poštovní poukázkou typu A.

Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná není.

 

Máte-li jakékoliv jiné dotazy nebo připomínky ohledně toho jak funguje proces objednávky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu či telefonu.

Tým Spokojenymazlik.cz